Raketfart!


japp ! nu går det undan här hemma, inte nog med att Novalie kan krypa nu ställer hon sig upp också! Man trodde att saker var säkra i soffan men nej rätt som det är så står Novalie där med sina små bläckfiskarmar och tar alting inom räckhåll och tuggar på det!
Det är ett under att min bank-dosa fortfarande funkar för hon älskar den, och HUR hon letar upp den är för mig ett mysterium!

Jag trodde ju i min enfaldighet att hon skulle nöja sig med att krypa ett tag så mamma fick andas lite , inte vårt barn inte , ge mig lite tid att vänja mig unge! jag hinner inte med! :P

NU är jag nervös konstant, igår tappade hon balansen och trillade när hon stod upp vid soffan och självklart så slog hon sig och började gråta så tårarna sprutade , stackars liten , det är svårt att förklara för en 8 månaders bebis att man kan slå sig ibland och att det gör ont.

Nu har vi fått möbelera om här hemma så vi har mer koll på lillfisan , har fått slopa soffbordet och fått ställa det någon annan stans , eftersom hon hänger väldigt mycket vid soffan, soffbordet har små bord under stora toppskivan och dom är rörliga så att man kan vrida dom åt vilket håll man vill, om hon tar tag där och försöker resa sig upp så åker ju den iväg och då ramlar hon, inte bra så vårt älskade soffbord står nu i ett hörn :)


Om det är bubblor inblandat kan jag tänka mig att ligga still :D

Gör mig glad
Postat av: Lena

marre! give me your adres! jag måste skicka en sak till dig. Eller nä, inte till dig. Till din underbara dotter! :P

2011-03-11 @ 08:22:19
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0