Det kommer en första gång för allt...!



Till och med de dåliga sakerna, nu ligger min lilla stackars älskling fastklistrad vid mig och hon är SÅ varm, ligger i bara blöjan och ändå är hon varm, hon har kräkts två gånger idag och hon är röd blossig om kinderna och jag lovar, pannan kan jag steka ägg på!

Så idag har hon fått alvedon för första gången i sitt liv , min lilla pluttis , det gör ont i mig när hon mår så dåligt! Det är första gången hon är så sjuk, det kom liksom ingen manual på posten tre dagar i förväg så jag den nojjiga förstagångs föräldern sitter här och biter på naglarna och är beredd att ringa både ambulans och brandkåren för varje gny hon ger ifrån sig!

Lilla älsklingen bli bättre!


Gör mig glad
Postat av: Tora - Viggos mamma

uuuh jag hoppas att lillan blir frisk snart - fy vad jobbigt! Kram!

2011-03-13 @ 17:18:31
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0