Tre månadsdagar som flugit förbi!

Here i go again...som i alla de senaste 8 stycken månads inläggen jag skrivit så blir jag sentimental och det kommer jag antagligen vara de resterande också sen kommer det ju övergå till år då räcker det ju att grina över huuuuuur stoooor ho-oo-n har bliviit en gång om året :'( Snyft snörvel,...men jag kan inte hjälpa det , det går så fort och jag kan inte längre komma ihåg hur det kändes att hålla i henne när hon var nyfödd, självklart kommer jag ihåg att jag var glad och så men hur tung hon var och hur hon luktade eller hur hennes ansikte såg ut i vissa lägen är borta , tur att jag har bilder jag kan titta på annars hade jag väl glömt att hon har varit mindre över huvud taget och att hon blev levererad sån hon är just nu. Sen jag skrev sist har hon redan hunnit bli 9 ,10 och 11 månader och även denna gång har det hänt så mycket så ut vet inte vart jag ska börja!

Novalie
  • Har fått 4 tänder nere och två uppe
  • kan stå själv i några sekunder.
  • går själv med stöd, helst soffan.
  • Dricker ur sin flaska utan hjälp
  • har lärt sig att räcka ut tungan åt oss
  • kan säga dääär och peka
  • sover i egen säng
  • sover i eget rum
  • har ätit sin första burk mat med bitar i utan att kräkas
Jag kan komma på hundra saker till, det händer så mycket på tre månader, men de stora grejerna kom med  :D

Novalie

9 mån


10 mån


11 mån


Det bästa vi gjort!
Vi är så stolta över vår glada lilla tjej!

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0