Sverige besök i Ö-karup!

När min mammaledighet började dra sig mot sitt slut passade jag och Novalie på att resa ner till Ö-karup och hälsa på min mor, plastpappa och bröder!
Barnen hade så roligt och jag fick lite avlastning och fick fira min 24 födelsedag med familjen , vi stannade i två hela veckor och vi han med en tripp till ullared !
Otroligt välbehövligt att få komma hem till mammsen ibland !

Jag låter bilderna tala för sig själva !

Novalie är glad över att få sin morbror!


fått något gott av mormor kanske?

Sötnötterna i tvillingvagnen!

Jag lärde min lillebror att man kan ha välldigt kul med en fönsterruta :D

Min fina mormor är barnvakt!

Novalie gungar för första gången!

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0