Mitt i kaoset!


Mitt i kräk kaoset fick vi fin besök av Michaela och Leah, och trots att Novalie spydde som en gris kunde vi ha riktigt trevligt ändå och vi hade det jätte mysigt , vi gick lång promenader med vagnarna och Novalie tyckte det var spännande med ett till barn ,även om hon verkade tycka att det var lite konstigt att leah var så liten och inte kunde krypa som hon ;)

Jag och michaela hade mycket att ta igen och vi babblade mest om förlossningar, blod, slem, bajs och annat som hör till mamma livet, tänk vad det har förändrats för oss sen vi bodde ihop i Göteborg , helt sjukt när jag tänker på det, nu är vi mammor bägge två , vad hände ;-)
det var härligt att få umgås igen och bara få vara, ta det lugnt och göra allt i bebis tempo. Vi hade supermysigt och jag hoppas vi får ses snart igen <3. Här är bilder på söt nötterna !

såå söta!


Gör mig glad
Postat av: Micha- Mamma till Leah

Mysigt hade vi allt!!! Saknar er massor, måste ses snart! Kommer Novalie ha något 1 års kalas?!

2011-06-11 @ 14:12:36
URL: http://Michaoleah.wordpress.com
Postat av: Lena Carewall

Jag undrar också över ett års kalas?! :)

2011-06-14 @ 11:29:15
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0