Klantiga pappan!

Japp vi har en riktig klant pappa här hemma hos oss, förra telefonen Rikard hade slängde han in i tvättmaskinen detta var i julas , igår natt lyckas den nya telefonen glida ur hans ficka och ner för ett stup !? Jag skulle inte vilja vara Rikards mobil då hade mitt liv blivit välldigt kort (behöver jag nämna vad som hänt med alla de andra telefonerna han har haft haha )

De senaste dagarna har varit hårda, Rikard har jobbat natt nästan en vecka i sträck och det känns som en månad, kommer hem efter vi somnat och sen åkt till jobbet en timma efter vi vaknat , det blir ingen rutin på någonting och jag är super trött, nu är han iaf ledig i två dagar och sen är det normala arbetstider ett tag skööööööönt!

I lördags fick vi spontan besök över dagen av mina kusiner , oväntat och super kul! Novalie klängde och kramades , bet dom i ansiktet (ja hon biter alla i ansiktet mitt underliga barn) Hon njöt av all uppmärksamhet och somnade som en stock alldeles för tidigt så jag fick väcka henne för att få i henne kvällsmat och sen var det bara att lägga henne igen!

Hon är så söt nu springer hon runt överallt och säger halla hlå hilla om och om igen , jag tror hon försöker säga hallå och hej då :D


Gör mig glad
Postat av: Lena Carewall

Grattis Novalie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-30 @ 07:49:23
URL: http://lenahell.blogg.se/
Postat av: egosworld.blogg.se

hej.

ååh gött att höra, fast jag hade gärna varit utan den helt h;D då kommer den väl igång snart I guess:)

Tack, vilken sötnos du själv har, men kommer faktiskt inte ihåg dej från högstadiet? vilken klass gick du? ser dock inte så många bilder på dej här så då blir det lite svårare att minnas :) Vilken högstadie? jag gick på några om man säger så:)

2012-10-21 @ 21:58:21
URL: http://egosworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0