äventyr med de små!

Detta var ju ett tag sen nu men jag kom på att jag glömt att skriva om det , fy på mig! En helg när både Novalies pappa och Ilians pappa skulle vara borta bestämde vi oss för att ha pyjamas party, på kvällen åt vi lite godis och pratade och dagen efter lekte vi med barnen och tog en promenad , när kvällen kom åkte jag och Novalie hem till våran pappa där hemma efter ett trevligt dygn :-D



Sen åkte vi ett annat äventyr , och det var inte så längesen , vi åkte till gränsen och handlade mat som ett par äkta norrbaggar! Barnen var jätte duktiga och sov hela vägen dit och hel vägen hem ,! Vi strosade lite i affärer och tog kaffe och mat paus innan vi gav oss in i själva matbutiken.

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0