Öron kör och snurr!

En konstig mening kan tyckas, men i min värld är den helt normal och aktuell!
Kan ju börja med att tala om för er som är intresserade att jag och Malin har varit SÅ duktiga denna veckan , vi har tränat nästan varje dag, och det har gått förfånansvärt bra! Om det är beach 2011 eller bastun efter som lockar det vet jag inte, men det funkar och det är det som är huvudsaken, duktiga oss! Sen kan jag ju tillägga att få vara barnfri den stunden man är på gymmet är behövlig, att sen få sitta i bastun ifred och snacka skit och slappna av SÅ FRUKTANSVÄRT behövligt! Jag är en pigg och glad mamma och flickvän när jag kommer hem igen och det är så man blir en supermorsa ladies and gentlemen!

Rikard är ledig en månad från sitt jobb och är världens bästa här hemma, jag har fått sovmorgon och kunnat gå och träna , han har städat och lagat mat och nu när jag har varit dålig i två dagar har jag varit i princip barnfri, jag har fått sova till 11.00 bägge dagarna och i morse fick jag frukost på sängen ! <3
Jag har det oförskämt bra som har en sån fantastisk sambo!

Om jag ska återkomma till Öron köret och att jag har vait dålig i två dagar...
...Jag vaknade upp igår morse och det känndes som om någon hade stoppat bomull i örat på mig, hörde ingenting! Ont gjorde det också, eller det gör fortfarande ont, är öm innifrån örat ut till käkbenet! fattar ingenting ! Det är ju sånt som gamla tanter och gubbar har INTE jag? eller?
Inte nog med att jag har ont eftersom det förmodligen är en inflamation i örat någonstans så är jag snurrig också balansen sitter ju där inne någonstans och det verkar som om något trycker där, jag har liiite svårt att pricka rätt tangenter när jag sriver och det känns lite som jag är på en båt.
Är det inte bättre i morgon efter några alvedon så får jag gå till farbror doktorn helt enkelt!

Rikard har ställningarna här hemma så jag är i goda händer och Novalie är bara lycklig över att få vara med sin pappa , hon är en riktig pappa-gris! :P
Jag måste ju pränta ner att Novalie faktiskt sa pappa klart och tydligt i måndags , det var efter hon satt sig upp i vagnen själv , utvecklings spurt i måndags? Jag blev alldeles tårögd , min duktiga lilla tjej ! Idag hörde jag att hon låg och vrålade jätte högt , inte för att hon var ledsen men bara för att prova om hon kunde och det gjorde hon inte igår så visst är det utveckling på g!

Nej nu ska jag bli friskt i örat tänkte jag!

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0