massiv uppdatering! 3. Familjen åker tåg och Novalies dop!


Vi åkte till stockholm för Novalies dop, och allting blev så bra!
Mormor hade bakat kakor Rikards mamma hade beställt tårtor, mamma och familjen hade med sig dopklänningen som var fixad med fina band, Tobbe hade en filmkamera med sig som han ställde upp så allt blev filmat, mange tog en massa foton med systemkamera, vi behöve i princip bara tänka på att dyka upp i kyrkan och ställa iordning lokalen =)!

Vi hade en kvinnlig präst och hon var helt fantastisk, lugn och sansad , glad och trevlig!
Novalie var också helt suverän under dopet, hon bara flinade och var hel nöjd med all uppmärksamhet, hon älskar kameror och på dopet vart det ju många , det är min lilla supermodell det :P

Mamma sjöng sweet child of mine, med bara gitarren och det blev så fint, det var lite svårt att hålla sig så man inte skulle fälla en tår där uppe, som ingångs låt fick vi lejonkungen cirkel og life, (det var ett skämt från början, ni som har sett modern family vet vad jag pratar om) men sen tänkte vi att varför inte, det är en fin låt =)

Är så glad för att det kom så många och att det blev så lyckat, det var lite synd att man inte hann prata så mycket med alla, och att det blev så lite tid med Novalie för var och en men vi har sagt att vi ska komma och umgås lite mer när det finns tid =)

Tack alla för att ni gjorde det så bra och tusen tack för alla fina presenter och bidrag till Novalies sparkonto!

Tyvärr har jag inte fått några bilder från dopet än , vi tog inga med min kamera såklart, det fanns inte riktigt tid för det men här är några bilder från när vi åker tåg till flygplatsen när vi skulle till stockholm!




Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0