massiv uppdatering! 2.Bus i soffan och vagnen!

Novalie har fått för sig att våra näsor är någgonting man ska jaga och hugga tag i med tänderna och sen ska det bitas! nom nom!
Det killas något så fruktansvärt, hon är allt bra knasig mitt barn, hur kommer man på en sån grej? varför just näsor? jag antar att knasgenerna kommer från mig :P



Sen har vi det här med hår!
Novalie har världens dille på hår, särskillt pappas hår! Rikard sätter henne på sina axlar, och när hon får syn på håret lyser hon upp som en sol och sen tar hon stenhårt tag och bara drar allt vad hon orkar!
När pappa skriker är det ännu roligare hehe

 

 

 

 

 

Tugga på hår är också gott!!

 


 

Vi har nu fått byta från liggdelen till sittdelen, buhu! det värker i mammahjärtat att hon har blivit så stor redan, nu ska hon sitta upp och liggdelen ville hon helst dyka från , när hon började med det så fattade jag att nu är det dags för sittdel med sele! Nu behöver vi ju köpa en ny säng också för hon har börjat att försöka ta sig ur vaggan nu och det är lite farligt!

Här är min älskade unge glad över sin sittdel!

 

 

 

 

 

Behöver jag säga att grät en skvätt över liggdelen snyft!


Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0