Regn och finbesök!



Idag har det regnat HELA dagen , så promenix med vagnen har inte varit på kartan , men så blev dagen räddad! Ida och Rasmus kom dyngblöta genom min dörr, så jag tog fram mormors bullar och tre sorters kakor sen blev det fika! Supermysigt att få lite vuxen sällskap , det var behövligt. Sen anlände även marcus så det blev en omgång fika till! Underbar dag! Önskar det var dubbelfika varje dag ! :P
Meeeeeen.....
Då skulle jag ju aldrig gå ner de där 12 extra kilona som är kvar på min kropp , japp ni hörde rätt 12 extra kilon! mummsa på den ni ! Jag har fått köpa nya kläder för att jag är för fet för mina kläder! Har fått lägga undan ALLA jeans jag har och hur trisst är det inte att när man ska ha på sig något annat än myskläder så går det inte!?
Nehej , detta går jag inte med på , nästa vecka ska jag börja träna och Rikard ska med , oh yes mina extra 12 kilo har precis blivit hela familjens problem , gymmet ska bli en familjegrej , Rikard måste med för Novalie måste med , jag lämnar inte dom två ensamma och riskerar att mitt barn skulle bli hungrig när jag är borta, och träna under stress är inte kul NEJ alla ska med så jag kan träna i lugn och ro och ha koll på man och barn samtidigt! punkt slut! (och nej jag vill inte pumpa ut än, jag är fortfarande för mycket kontrollfreak)

Föresten så blev det inget jessheim med bella igår , min älskade unge protesterade stort och var nog inte helt fri från sin förkylning så jag konstaterade att det var bäst att sitta hemma och vänta på pappan ännu en kväll...

I skrivande stund är det en sån kväll i kväll igen och i dag är jag less på det , riktigt less ...

En sista tanke innan jag slutar skriva för i kväll , vem FAAN BORRAR i väggen 22.15 en FREDAGKVÄLL?? IDIOT!

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0