fy på mig!


jag bloggar dåligt ! Men det är svårt att få en minut över till sig själv, min mamma och bröder har varit hos mig i en vecka och nu har jag följt med dom hem till skåne! Älskade skåne! men det är skitväder!! grrrr! Kan ju uppdatera på Nav-fronten, inga pengar än men jag har fött barn nu enligt folkregistret woohooo! Nu ska jag ringa till förvaltningen och skälla för jag ringde till nav igår och hon kunde minsann se att jag har en unge registrerad på mig , så nu KAN dom inte ljuga för mig denna gången dom jävlarna för nu är jag påläst! I eftrmiddag ska jag kunna säga case closed!

Jag saknar novalies pappa mega mega jättemycket, det är jobbigare än vad jag trodde faktiskt, men det är nog nyttigt att sakna varandra ibland , när man ses varje dag och har fyllt upp med vardagen kan man ibland glömma visa uppskattning och ta riktig tid för varandra, tråkigt men sant! När man får sakna varandra lite och tänka på var sitt håll  så kommer man på hur mycket man faktiskt tycker om partner, ser fram emot att få komma hem och vara nykär , myspys!


Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0