ZZZzzzZZzzzz

Min rubrik säger allt! Novalie har inte mått så bra i natt stackaren, hon har blivit lite småförkyld igen så hon hostar lite och är lite småsnorig, inte lätt att suga på tutte eller napp när man inte kan andas genom näsan, så hon har varit ganska förbannat i natt min lilla snutt.
Sen bajsade hon två gånger i natt så en yrvaken välldigt trött mamma med halsont fick klättra över snarkande pappan med förbannad snorig bebis som bajsat igenom pyjamasen , det var en suddig upplevelse. rikard bytte andra gången för då skulle han ändå upp.
Sen försökte jag få henne att somna om en stund i sängen med mig, men icke , så det var bara att släpa sig upp och klä på min lilla sessa, sen sög jag ut snor med näsfridan på henne så hon kunde andas igen, hon blev ganska glad över det efteråt, sen la jag henne i sin egen säng och det går inte två sek innan hon somnat och hon ligger fortfarande och sover jätte gott! Så typiskt nu är jag ju vaken och måste sätta igång med dagen jag som är såå trött och har ont i halsen buhuuuu!
Jag ska nog bara sitta här med mitt täcke och vänta på att någon loggar in på skype hela dagen i dag , idag ska jag tycka lite synd om mig själv :P

Kan ju komma med lite glada nyheter om hur duktig jag har blivit!, jag och Novalie mötte upp Malin och Ilian igår och tränade cirkelträning, vi körde tre varv med dubbla rep på varje maskin, snart är vi muskelknuttar ho ha! (kanske inte men en fast rumpa hade inte varit för mycket att begära ) Det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen, mår verkligen bra när jag går där i från =)

Jag har faktiskt haft fullt upp , vi har varit med pappan på hans jobb två gånger och hjälpt till sen har vi varit på tjejkväll hos Mirre i jessheim, Novalie fick så mycket uppmärksamhet så det fanns inte , hon hade 4 tjejer som var helt fokuserade på henne så hon stormtrivdes :P

på lördag kommer min mormor o morfar upp med min morbror och hans tjej , då kommer grejerna jag har beställt till Novalie också , det ska bli jätte roligt med besök!

Här är lillsnuttan inte förkyld och jätte glad!

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0