Stopp och väx!


Min lilla stumpa, du låg ju i min mage alldeles nyss! Novalie har blivit så stor, hon har fått en tydlig personlighet som bara växer fram mer och mer , en liten bestämd person med åsikter, vad hände med bara äta och sova`? Idag fick hon testa att sitta i sittdelen till vagnen och hon tyckte det var jätte roligt, ungen är 3 månader!!! Då ska man vara nöjd med liggdelen!
Nu ska vi testa att ha henne i babybjörnen fast med ansiktet utåt , innåt duger inte riktigt längre nämligen. Jag har ett barn som tydligen gillar fart och fläkt :P jag som är en lat mask och gillar att ta det lugnt haha hur ska detta gå! Tur att världens bästa pappa finns till hands annars hade mammsen blivit utbränd :P

Idag fick jag sova ett par timmar extra, Novalie och pappa gick upp oxh lekte och sen fick jag en morgonrock , en stor kopp te och frukostn stod på bordet, är så lycklig över min älskade lilla familj!

Nu är det ut och testa babybjörn åt andra hållet som står på menyn!

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0