puberteten i repris?


Ja! så har dagen kommit , jag har fått min mens igen! WOHO! NOOOOOT!
Jag känner mig som en förvirrad tonåring, VAAA BLOD LIKSOM!? Jag har inte haft mens på ett år  och jag kan ju inte säga att jag saknat min kära vän mensvärken mmmm, jag låg utslagen till halv ett idag, Rikard fick ta lillsnuppa, Jag vaknade med mensvärk OCH en mjölkknöl i bröstet som bultade och gjorde SJUKT ont, för att inte tala om när jag skulle massera den FY vad ont det gjorde. Jag vände mig om mot väggen och tyckte välldigt synd om mig själv idag och med all rätt sådetså!

Nu ska jag trösta mig själv som sig bör när man har fått tillbaka sin mens med tillhörande mensvärk, sötsug, finnar , huvudvärk och komasyndrom jag har bakat en kaka och inte vilken kaka som helst nej, det är en trippelbrownie, jag bakade den hela tiden när jag var gravid och godare kaka finns inte, plus att den är så jädra enkel att göra, kan jag så kan alla det kan jag lova
här är receptet håll till godo, nu ska jag rypa ner i soffan med min nyfådda mens och chokladkaka.
(Vilket passar bra, jag ska på mamma barn träningspass i morgon, mitt nya liv startar inte förräns i morgon)
Trippelbrownies

Gör mig glad
Postat av: Karin josefsson

Vilka goda brownie det blev! :)

2010-10-17 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0