Priset till världens sämsta mamma går till...!

...MIG! herregud vilken dålig mamma jag var i dag ! Vi var på mor och barn träning idag, det var jättekul att komma igång med träningen, men fy fan vad jobbigt det var, nu kan jag inte gå! :P
Ja åter till världens sämsta mamma grejen, vad händer när jag ska lägga ner Novalie på golvet, jo jag TAPPAR henne nästan!!? och HUR jag nästan gör det, det frattar jag inte, tur att jag har reflexer jag får fatt i henne när hennes näsa var 1 cm från golvet! Så vi undkom med blotta förskräckelsen, Novalie började gråta för hon blev lite rädd så nu har hon väl fått men för livet och kommer vara höjdrädd, herregud vad dåligt samvete jag har nu ! Jag har ju aldrig tappat henne förut så gör jag det där av alla ställen ! japp som sagt priset till världens sämsta mamma går till mig idag!

Okej jag hittade en bild som gör att jag inte känner mig som världens sämsta längre!
Jag sökte på världens sämsta mamma och det var inte jag som dök upp där utan denna damen!


Gör mig glad
Postat av: Lena

Tror inte en sekund på att du är världens sämsta mamma - snarare tvärtom!!

2010-10-14 @ 14:35:08
URL: http://lenahell.blogg.se/
Postat av: Jane

Du vill inte veta vad mina barn har fått utstå och dem lever, springer och skrattar fortfarande. ;)



Du är och kommer att bli en toppen mamma! =) Faktiskt den bästa för din lilla fis.

2010-10-14 @ 15:33:00
URL: http://janehagman.blogg.se/
Postat av: Micha- Nybliven mamma åt Leah

du är världens bästa mamma till novalie kan jag lova!!!! tro inge annat min fru <3

2010-10-15 @ 15:59:59
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0