Natta!

klockan är tre!
glömde bort tiden när jag pillade med bloggen, det är nog fel här och där men just nu snurrar det i skallen ganska bra! jag är så trött! så nu SKA jag sova!

Min lilla skatt ligger mitt i våran stora säng så vi får se om jag får plats, hon buffar och grymtar om man ligger för nära, hon vill ha plats min lilla sessa:P hon är så självständig redan, snart flyttar hon väl hemifrån också ! haha

Bjuder på en bild från när vi provade att ha henne i björnen med ansiktet utåt , det funkade jätte bra! nöjd liten älskling nöjda glada föräldrar! =)


Gör mig glad
Postat av: Lena

haha nej ingen nudelwok vid sidan om sushin. Det räckte tydligen med 17 bitar då det bara var lunch :)

marre, jag önskar att det var pengarna som gjorde så att jag inte kunde komma till dig. Det är lättare att hitta pengar än tid har jag märkt.

Jag vill verkligen komma på besök och jag har som mål att komma en helg till er innan detta året är slut! Just nu är det fullt ös hemma då köket kommer om 3 veckor och nästa vecka måste vi börjar förbereda med att riva ner det gamla och städa ur allt... :/ Förhoppningsvis har vi tid i december. Hur ser det ut för er då?



Sakanar dig fruktansvärt! Och Novalie! Såklart!

2010-10-11 @ 11:13:06
URL: http://lenahell.blogg.se/
Postat av: Micha- Nybliven mamma åt Leah

Åh hon är ju för söt Novalie, vill bara äta upp henne!!! Saknar dig, vill träffa dig/er NU!

2010-10-15 @ 16:02:15
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0