Mammas stolthet!


Jag är så stolt över min lilla fina tjej så jag spricker, igår gav hon ifrån sig första höga skrattet, Rikard gjorde ett fjantigt ljud och ifrån ingenstans kom ett litet bubblande skratt, klart och tydligt.
Hela världen bara stannade upp, det var det underbaraste ljud jag har hört! Hon lär sig nya saker över en minut och det är så spännande, rätt som det är gör hon ett nytt ljud, upptäcker att hon kan stoppa tårna i munnen eller så reagerar hon på saker som hon i te gjort innan! Att vara småbarnförälder är ett äventyr =)

På tal om äventyr så ska jag lämna Novalie med Rikard ensam i hela en och en halv timme i morgon! Så idag ska jag pumpa ut mjölk , jag sticker redan vid halv nio så det kan hända att rikard får ge morgonmålet vilket ska bli intressant, usch kommer sitta på det där samtalet och fundera på hur det går, om Rikard vaknar när hon skriker och jag har pumpat ut tillräckligt, ja jag vet jag är en hönsmamma! :P

I helgen hade vi besök av svärmor altså Novalies farmor, vi fick jätte fina kläder, och en en söt liten påse med öron som hon kan ha nu i höst!

Nu peppar jag inför dessa dagarna , ska på samtal på helsestation i morgon, på torsdag är det ännu ett hårt mor och barn pass , får se hur länge man ligger utslagen med smärtor i alla muskler denna gången :P

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0