Ikea! Riktigt spontant!

Det som är bra med Norge är att ikea har öppet till 23.00 på veckodagar, så man kan spontant komma på att man vill ta bussen till ikea en eftermiddag utan att känna sig stressad! :P

Stakars Novalie fick snällt sitta i babynjörnen på papas mage på hemvägen för vagnen blev förvandlad till släpkärra åt en liten tv bänk, en stor ram , ett stålstativ , sex trådkorgar och en stor stålvajer som skulle föreställa en slags lampa! Vagnen vägde typ 1 ton kändes det som eller så är det jag som är klen :P

Det ska börjas med träning här på torsdag . äntligen !! Gäddhänget ska VÄCK! hehe

Novalie och Rikard har haft pappa-dotter dag, jag fick inte lägga mig i någonting, vilket jag har välldigt svårt för, jag är aldeles för hönsig, men idag tycker jag att jag har lyckats låta bli, duktiga jag :P
Jag pumpade till och med ut en hel flaska mjölk! phu! mina armar var heeelt slut efter det, elektrisk pump nästa! Novalie tog flaskan första gången utan några som helst problem, hon tittade dock lite konstigt på Rikard och sen på mig men sen verkade hon tycka det var helt normalt att pappa matade, min duktiga unge, nu kan mamma gå och göra saker själv en timma ibland när pappa är hemma!

Har haft en sån myshelg, Rikard har vart ledig så vi har bara suttit på cafe, promenerat i solen, pysslat i lägenheten, satt upp bilder på väggarna och idag har vi framkallat bilder och köpt scrapping grejer så nu ska här pysslas!


Jag älskar min familj så jag tror jag spricker!

Gör mig glad
Postat av: Tora

myspys! Vad fin bloggen blivit också, duktig du är! :D

2010-10-13 @ 19:44:04
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0