Världens viktigaste julklapp!

Vi är jävligt bortskämda, vi som kommer få en God jul!
Vi som måste gå och fundera på vad vi önskar oss i julklapp!

Idag gjorde jag en sak som kanske kan få någon att må lite bättre denna julen!
Det är inte mycket , men det är någonting!

Om ni inte vet vad ni ska ge bort i julklapp gå in här och gör som jag, istället för att köpa något skit som bara är för köpandets skull!

http://www.unicef.se/stod-oss



banner-julkampanj-180-300

jag vet att min mormor och morfar och min pappa blir gladare över att någon får en drägligare vardag iställer för att få någon pryl som ändå hamnar i någon låda någonstans!

Jag köpte vaccin i pappas namn!
Bidrog till så att mormödrar får pengar så att de kan ta hand om sina barnbarn då mamman dött ,köpte jag i Mormor och Morfars namn!

Gåvobevis är påväg hem till dom nu , så att dom vet att det är min julklapp till dom och att det är i deras namn jag har gjort det!

Världens viktigaste julklapp om ni frågar mig!




Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0