Vad göra?

Idag fick jag sov morgon, Rikard tog lillsnuppa och jag sov ända till kl var halv ett!
Det var nog behövligt med andra ord, shit vad bra att Rikard har varit ledig i fyra dagar , tvätten stod som mount everest inne i badrummet , man fick klättra över för att kommat till toan, men nu är det ingen tvätt kvar och golvet är lika synligt som sand i sahara!  (dålig liknelse men  det som ploppar upp i huvudet går ut i fingrarna)

Novalie har somnat redan, så nu vet jag inte vad jag ska ta mig för, Rikard jobbar till 22 ikväll , Mirre var här en stund idag det var trevligt! Jag kan berätta om mitt blonda moment , jo jag har sånna jag också! ;P
Vi införskaffade oss ett Guitar hero här om dagen (det kostade 149 kr) tror dom säljer ut för att tvåan kommer. Vi fick bara ett spel till och jag är trött på låtarna redan så skulle köpa spel idag tönkte jag, jag pratade med Mirre samtidigt så jag tänkte inte på att titta ordentligt på spelen (även dessa var på rea) Nu när jag kom hem så ser jag att jag tagit playstation 2 spel istället för Xbox! Hur TANKSPRIDD får man bli!? Jävla pucko liksom! Hoppas jag kan byta dom i morgon! Annars har jag slängt 200 kr i sjön!
Jag skyller på amningen , har hört att man blir virrig när man ammar, jag tror banne mig det är sant, jag har aldrig varit så förvirrad som jag är nu!


Gör mig glad
Postat av: Tora - gravid i vecka 40

söööt bild!

haha ja man blir virrig när man är gravid och sen när man ammar, sen blir man väl ännu virrigare bara av hela grejen att vara mamma så TACK O HEJ med minne och koncentration. Vi får tillbaka det när ungarna flyttar kanske? ^^

2010-11-02 @ 20:23:48
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0