Snor= dålig sömn!


Novalie är som sagt snorig , och det märks på hela mig, jag är trött eftersom hon vaknar flera gånger per natt och sen ska hon desutom upp jätte tdigt, som nu idag, vi var uppe innan 8 , och 40 minuter senare när jag har bytt blöja, klätt på henne och är äntligen såpass vaken så jag kan ta itu med dagen , ja då somnar hon igen ?! vad är grejen med det? ibland tror jag att hon gör saker bara för att retas med mig haha

Eftersom Novalie heller inte sover så mycket i sin egen säng för tillfället så sover hon jämte mig och när hon ligger jämte mig blir jag stel som en pinne och lägger armarna jätte konstigt så jag inte ska störa henne, när jag rör mig så börjar hon också böka, så det är bara att ligga i samma ställning hela natten i princip , förutom när hon vill ha mat då kan man passa på.
Nu har jag därför så fruktansvärt ont mellan skulderbladen och det strålar ut i axlarna på mig, detta tar knäcken på mig , nu får det vara färdigt med snor innan jag går av på mitten!

Nu kanske jag hinner med frulle innan snuppa vaknar igen, man vet aldrig !

Gör mig glad
Postat av: Malin, mamma till Ilian

Känner som sagt igen detdär.. Hualigen. Hur gick det med smakportionerna, testat ännu? Egentligen borde man bara ligga kvar och vänta på att dem somnar om på morgonen, när det är samma visa varje morgon :-)

2010-11-29 @ 11:38:51
URL: http://malinnyberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0