Snö!


Ja se det snöööar ja ser de snööööar det var väl roligt HURRA!
Den sången sjöng jag för Novalie i morse , det hade lagt sig ett fint lager med snö över taken där vi bor, jag är så spänd på hur hon kommer reagera på snö när vi kommer upp till fjällen, ja hon är liten men jag tycker att hon ska få känna på lite snö för de! Fast med vantar på då såklart =)

Jag gillar snö, om det inte stormar, blåser eller är för kallt! :P
Det som suger med snö är att all kollektivtrafik slutar att fungera! Förseningar och åter igen förseningar man tycker ju att alla borde veta att det blir snö varje år, då kanske man ska gardera sig lite och vara lite förberedd så man sipper sura nersnöade resenärer och fullproppade svettiga tåg!

Nu ska jag ge mig ut i den mysiga snön med vagnen!

Gör mig glad
Postat av: Micha- Mamma till Leah

Vi kommer gärna!! Önskar att vi kunde ses snart, I miss you <3

2010-11-10 @ 21:43:12
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ænnu en svensk blogg att følja, så kul! :o)

2010-11-11 @ 19:50:21
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0