Snö i skåne och viljestarka barn!


Ja då har det lagt sig ett perfekt vitt snötäcke över skåneland , myspys nu har jag fått in julkännslan här, pepparkakorna har åkt fram! Mamma och jag ska köpa glögg idag (alkoholfri) mycket viktig notering, glögg med sprit i smakar faktiskt inte gott tycker jag, så ammande eller inte alkoholfri glögg är godast!

Novalie började sparka, riva mig i ansiktet, gnälla, rulla och sprattla ,spotta ut nappen och ha sig klockan 07.00!
Jag bestämde mig för att försöka få henne att somna om, sällan gosse! Det gick ett tag sen började hon igen, jag försökte ge henne tutte men mjölken hamnade på madrassen istälen, frustade och spottade gjorde hon för hon var lite täppt i näsan stackaren, så klockan 08.00 gav jag upp och tog min lilla ers höghet i famnen och fullkommligt stapplade upp med pyjamaströjan uppknäppt till magen och håret stod åt ALLA håll, jag såg ut som ett vrak, mamma och dennis + minsta lillebror satt redan uppe och dom tyckte att jag såg riktigt rolig ut, då ger novale ifrån sig världens leende och är jätte glad helt plötsligt, min lilla skitunge ville bara att jag skulle gå upp helt enkelt för sen gnällde hon inte mer haha hon är rolig.

nej nu ska jag in till Båstad och  få ordning på detta ormbo till hår!


Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0