K.A.O.S.!.!.!


...But i LOVE it!
Ja som nu rubriken säger, jag är hemma hos mor, det skriks, ramlas, gnälls, gråts, disk väller över i diskhon,det ligger leksaker på ALLA öppna ytor och mitt allt detta står lugnet själv och lagar mat!
Jag beundrar min mamma! jag hade haft svårt att behålla lugnet med två aktiva barn som springer runt och hittar på saker hela tiden!
Men mamma är på gott humör hela tiden och har desutom tid för mig och Novalie, min mamma är en super mamma , den bästa mamman man kan ha och hör sen!





I helgen var vi ju hos bästaste Lena och Adde, vi myste på hög nivå med god mat och jul på liseberg, fick ju även äran att se deras nya kök växa fram vilket var mycket spännande :P Det är sjukt hur mysigt man kan ha i ett minst sagt övermöblerat vardagsrum!
Novalie stormtrivdes med all uppmärksam hon fick och mamma fick nästan barnledigt hon! :P

Bilder från helgen!




Vi hade en super mysig helg och det var så kul att äntligen få umgås!
Tack för denna gången så hoppas vi att det inte går så lång tid till nästa gång!
Love! <3


Gör mig glad
Postat av: Lena Carewall

All kärlek till er!

Det var en superduper mysigt helg och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi kommer och hälsar på er!!

Tack för i helgen! Jag har verkligen saknat att umgås med dig!

Pussa Novalie från oss!

2010-11-16 @ 16:54:21
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0