inte lätt alltid...

Nej inte är det lätt att vara mamma alla gånger, ibland är man bara jätte trött, helt slut, så slut så att man varken orkar tänka, äta eller röra sig!
När lilla bebis bara gnäller och man inte kan sätta fingret på vad det är som felar , då blir man frustrerad , grinig och totalt utmattad!

Novalie har varit sån på kvällarna nu i tre dagar och jag är så trött så trött, hon är lite snorig fortfarande så hon vaknar på nätterna och bökar runt som en galning, och eftersom hon ligger i våran säng nu när hon inte är helt bra så känner hon lukten av mig och ska snutta tutte mer ofta än vad hon brukar.

Jag går runt i dimma och försöker styra vardagen , inte så lätt, så jag lägger ner nu när Rikard är ledig så jag kan sitta i min dimma ifred :P

Jag tror Novalie har tandsprickning, därav gnället , så idag köpte vi en bitring som hade någon kylande effekt, nu ska jag koka den och se om den kan hjälpa min lilla älskling att må bättre!

Idag är det även premiär för en smakportion, spännande!
Tänkte jag skulle filma det =)

Vi har inhandlat lite julprylar idag och nu ska vi städa sätta upp det medans lillplutta sover!
Sen kommer det lite middagsgäster, myspys!


Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0