Idag hände det..!

Novalie har visat första tecknet på mammighet! Vi var uppe på helsestation och skulle väga och mäta, en ren rutinkontroll med andra ord. När sköterskan var färdig med och kolla vad Novalie kunde (ligga på mage , följa saker med blicken mm) satte hon sig i stolen mitt emot mig med henne i knäet, det gick bra i 10 min sen var det precis som om hon helt plötsligt fattade att hon inte satt hos mig , hon tittade på mig och började gråta, det har hon aldrig gjort! När sköterskan satte Novalie i mitt knä igen sken hon upp som en sol tittade på sköterskan och skrattade!?

Vilken häftig kännsla det var att känna att någon längtar och känner sig trygg bara hos mig! Det var som  om hon fattade att den där människan mitt emot , det är där jag ska vara, det är min mamma, på typ en sekund! Vilken bekräftelse, helt otroligt, det går inte beskriva i ord hur lycklig jag kännde mig i det ögonblicket!
Svävade på moln hela vägen hem, äkta kärlek det är vad det är!


Gör mig glad
Postat av: Lena Carewall

Gulleunge! :P

2010-11-03 @ 16:31:55
URL: http://lenahell.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

Fynda julklappar hos mig !



säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-05 @ 00:57:37
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0