Hurtig!


Nu är det dags för att dra iväg och träna med Malin och Ilian, hurtiga mammor är vi allt! Nu har vi påbörjat att träna två gånger i veckan det går frammåt!

Mammas lilla älskling har börjat visa tecken på rastlöshet, det känns så konstigt , nu måste det hända grejer hela tiden annars blir hon sur och piper ilsket på mig :P sötnos!

På fredag åker vi och hälsar på Lena och Adde!!!!! Wiiie vad jag längtar, det ska bli så fruktansvärt roligt! känner mig som ett barn på julafton !
Det blev bestämt välldigt spontant , Rikard ska åka till stockholm i helgen och jag skulle ändå åkt ner till Göteborg på måndag och möta upp min mor, perfekt tänkte jag , då kan jag ju åka tidigare så kan jag hälsa på Lena och Adde!
Jag är inte dum jag inte :P

Nej detta blev ett kort rörigt inlägg , jag har lite brådis til buss och träning!




Gör mig glad
Postat av: Lena Carewall

Du har dina stunder ;)



Ser fram emot fredag otroligt mycket!! Det gör Adde med!! Nästan lika mycket som jag!



pSSPUS!

2010-11-09 @ 13:46:55
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0