5 Månader idag!

Oj oj oj 5 månader redan!
Ibland fattar jag fortfarand inte att hon är här ibland , det är så overkligt ibland!

Denna månaden har det hänt så mycket, hon har utveklats i en rasande fart och det märks så väl vilken bestämd liten dam hon är och kommer bli!

Det är helt otroligt att känna hur stark en kärlek kan växa sig , hur stor den kan bli, att jag skulle känna såhär som jag gör för Novalie det trodde jag inte att det fanns!

Mitt älskade lilla barn så stolt jag är över dig , att du säger ifrån när det felar och att du är så fruktansvärt glad och go i alla lägen, jag är så glad över att det var du som kom till oss, vår lilla glädjespridare!

Mamma och Pappas största kärlek!
(på bilden 2 veckor)



5 månader idag!

Gör mig glad
Postat av: Tora - Viggos mamma

haha ååh vad go hon är!

2010-11-30 @ 19:18:10
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Micha- Mamma till Leah

Grattis till fina Novalie!! Shit va tiden har gått fort :)

2010-12-04 @ 09:12:29
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0