56 dagar kvar! - lägenhetspanik!



hur svårt ska det vara att få tag i en lägenhet?
Har tittat på flera stycken men det är alltid hur många spekulanter som helst , man är ju inte kännd för att vinna på lotto ofta direkt...

nä idag är det inget muntert,

fick inte pengar från gamla arbetsgivaren som vi blev lovade, de skulle kommit igår, så de räkningar jag såg fram emot att bli av med är kvar...

lägenhetspaniken hopar sig , nu är det en månad till jag måste ha en lägenhet..

jag sover pissdåligt, det känns som jag har en kvarnsten över bröstet så fort jag ligger eller halvligger, jag kan inte andas!

jag kan ha fått havandeskapsförgiftning, det är inte heller kul att gå runt och tänka på , ska på läkarbesök på måndag igen då får jag väl reda på hur det ligger till hppas jag..

sen är jag stressad över att jag är stressad över så mycket grejer , tror inte att det är bra för bebisen, är rädd för att jag kommer föda för tidigt eller att hon eller jag kommer bli sjuka ...

nä idag ska det deppas och i morgon får jag försöka se positivt på det hela

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0