38 dagar kvar-En stor sten borta!



Förra veckan fick både jag och rickard de pengarna vi skulle få från gamla arbetsgivaren , vilken lättnad!! så fruktansvärt skönt!
Nu kommer ekonomin på rätt bana igen , fy inte kul när inkassokrav börjar trilla in i brevlådan och det inte finns pengar, och när man blir lovad pengar till vissa datum så kommer det ändå inga pengar, vilken frustration vi haft över detta.

Nu kommer det lösa sig ekonomiskt för oss och ångesten över det är borta, nu kan jag kanske slappna av lite mer än vad jag har kunnat de senaste två månaderna, Nu är alla inkassokrav och allting vi låg refter med betalt och färdigt, borta, nu ligger vi på +...
Så nu ska jag väl få lust til att görs saker som att skriva i bloggen och hitta på lite grejer igen, det har vart lite svårt denna perioden när det vart så jobbigt.




Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0