35 dagar kvar- sjögurka och psyskiska störningar?

Nukommer jag ha lite svårt att skriva detta inlägg eftersom mina fingrar har svullnat upp över natten till dubbel storlek , dom är så svullna och dom gör ont , ser ut som sjögurkor, tur att man inte använder ringar då hade jag fått klippa bort som hos smedpelle!....

Ja nu vet jag inte vad som har hänt med mig, jag tycker allt är smutsigt! allt allt allt...men det är det ju inte , jag vet ju det någonstans innerst inne men min graviditet har nu nått så långt upp som till hjärnan tydligen så jag springer runt här och har någon sorts städmani som jag aldrig sett maken till hos mig själv!
I natt städade jag till 03.00 kunde verkligen inte slappna av förrän jag gjort det som jag hade tänkt mig från början , det slutade sen med att jag damsög och våttorkade golven , det sista jag gjorde var att duscha för att till allra allra sist bädda rent sängen med nytvättade och vädrade täcken och kuddar och allt som ska va i en säng, innan det hade jag h¨llt på hela dagen och kvällen med att dra ut allt ur garderober, sortera kläder, torka ur med trasa, a listan är lång!
Jag blir TOKIG om någon går en meter in i hallen med skor, badrummet städar jag en gång om dagen och mitt i allt detta så har jag svullen som en sjögurka och min rygg gör så ont, jag börjar svettas efter 10 min städning och ÄNDÅ! jag bara SKA göra det! fast jag får så ont och jag blir så trött att jag nästan börjar gråta så känns det nästan som ett tvång, det ska bara göras, hur lång tid det än tar , hur trött jag än är, städningen är viktigare än allt! jag tvättar mattor och handukar frenetiskt , finns det inget kvar att tvätta tvättar jag mina microfiber städ trasor!
Jag kan sitta och längta efter lukten av ajax städspray!?

Kommer detta försvinna efter graviditeten?
eller
Ska jag ringa doktor phill?
Jag börjar bli liiiite orolig över mitt uppförande!


Gör mig glad
Postat av: micha

Vad har du gjort med Marre??Haha städmani låter ju verkligen inte som dig gummsan. Vi får hoppas att vi får lämna dr phill utanför och att det går över när tösen kommer ut :)

Inte långt kvar nu!!!!

Saknar dig!

2010-05-22 @ 23:51:14
URL: http://michahatfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0