29 dagar kvar- Tack!

Tack för era fina kommentarer på mitt förra inlägg, jeanette, micha och lena! det värmde otroligt mycket !

Micha och Lena , saknar er otroooooligt mycket, känns så konstigt att vara så långt bort från varandra när alla tre går igenom något av det viktigaste i livet, två av oss ska ha barn och en av oss ska gifta sig , jag kan inte förstå det!, när växte vi upp? all missad tid får vi ta igen på något vis när bröllop är gjorda och barn är födda !
Älskar er! <3

Och här kommer en uppdatering på mina 20 extra kilon :P


Magen vecka 35 +5

Bebis:
Nu väger bebisen ungefär 2,5 kg och är 45 cm lång . Din bebis kan blinka, flytta sig, kissa, svälja fostervätska och kan även få lite hicka, kan ju lägga till att hon hickar typ hela tiden och då hoppar hela magen :P och nu ser man verkligen fötter händer och knän  genom skinnet på magen när hon rör sig , det är grymt coolt att se!





Mamma:
sover dåligt, har ont överallt, går som en gammal kärring , har städnojjor och blir lätt arg och trött för att inte tala om den härliga halsbrännan och de fantastiska krypningarna i benen jag får lagom till sängdax, men det allra bästa är helt klart all vätska jag har i kroppen som har fått mig att uppnå dubbel storlek :P jag förstår inte hur min älskade man står ut med mig som måste hjälpa mig på med skorna och sockarna hämta vatten på nätterna och laga mat när jag har får ont får att göra något plus att han står ut med mina renlighetsutbrott även om det inkluderar att putsa badrumsspeglen klockan 3 på natten och slänga alla kläder som jag tycker luktar "konstigt" i tvätten :P , tur att det inte är längre än 9 månader då hade han nog åkt på semester utan mig ett par månader :P

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0