Vecka 25



Bebis
Lilla spräkis sparkar så hela mamma hoppar och ibland så hårt att jag tror att det ska gå hål på  stackars magen, livlig liten tjej och det är positivt...=)
I morse tummlade hon runt där inne så jag blev åksjuk haha jag mådde seriöst illa :P

Mamma
Ont i ryggen som bare den , stel och jävlig och hittar inga bekväma sovställningar , det skönaste hade vart att kunna lägga sig på mage men det går ju inte så bra det heller eftersom magen är dubbelt så stor som den brukar vara...
På tal om dubbelt så stor, Jag vägde mig hos mormor och vågen visar då att jag väger 71 kg!!
jag är inte dum jag vet ju att jag ska gå upp i vikt men jag har ingen våg hemma och någon barnmorska har jag ju fortfarande inte fått gå till , så jag har ju inte vägt mig sen i julas , det var en ovan siffra för mig att se haha

Magen



Gör mig glad
Postat av: Lena

tjockis! :D

2010-03-17 @ 10:07:43
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0