93


Ja då har det börjat, de sömnlösa nätterna, det är omöjligt att få en god natts sömn..
ALLA sovställningar bli obekväma efter bara ett par minuter, å vända sig är ett projekt det vill jag lova, kuddar under magen och mellan knäna och två extra under huvudet, prova å flytta med det från höger till vänster sida utan att vakna, plus då att man måste gå upp och kissa mellan varje vändning.
Jag antar att detta är helt naturligt och att min kropp förberder sig vid den lilla sömn jag kommer få när bebisen kommer, men när man sitter här i soffan med rödsprängda ögon och vill helst bara krypa ner under täcket igen bara för att finna att det ändå inte är bekvämt , då kan jag inte hjälpa att jag tycker att det är en tre månaders för tidig förberedelse!!

ska köpa en sån här och hjälper inte det lite grann ja då får jag konstatera att det är 800 spänn i sjön och att nocka sig själv med en stekpanna är billigare och mer effektivt!

Dreamgenii

Gör mig glad
Postat av: Louise

Hej!



Vad glad jag blev då jag såg att du ska köpa en Dreamgenii!!!



Det är en fantastisk produkt och den kommer att hjälpa dig att få sova skönt... Plus att kudden ligger kvar!

Massa fördelar med att använda en Dreamgenii, bla maximerar den blodflödet mellan dig och din bebis... SAMT att användningsområdet blir längre, då du också kan använda den som amningskudde!

Vill berätta att det KAN ta två nätter innan du vant dig vid att sova med en... så du vet innan, och inte blir besviken. (Men förhoppningsvis hjälper den direkt!)



Önskar dig all lycka i din graviditet, förlossning och sedan med lilla livet som kommer med massor av kärlek!!!



MVH



Louise Torsvik



Northen Europe Representative at Well Pregnancy Products

Dreamgenii



Gå gärna med i vår grupp på Facebook

2010-04-12 @ 22:41:09
URL: http://dreamgenii.no
Postat av: Louise

Hej!



Vad glad jag blev då jag såg att du ska köpa en Dreamgenii!!!



Det är en fantastisk produkt och den kommer att hjälpa dig att få sova skönt... Plus att kudden ligger kvar!

Massa fördelar med att använda en Dreamgenii, bla maximerar den blodflödet mellan dig och din bebis... SAMT att användningsområdet blir längre, då du också kan använda den som amningskudde!

Vill berätta att det KAN ta två nätter innan du vant dig vid att sova med en... så du vet innan, och inte blir besviken. (Men förhoppningsvis hjälper den direkt!)



Önskar dig all lycka i din graviditet, förlossning och sedan med lilla livet som kommer med massor av kärlek!!!



MVH



Louise Torsvik



Northen Europe Representative at Well Pregnancy Products

Dreamgenii



Gå gärna med i vår grupp på Facebook

2010-04-12 @ 22:42:19
URL: http://www.dreamgenii.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0