87!


kan inte fatta hur tiden bara flyger iväg! har jag en bebis i magen? och ska bebisen ut? jag känner ju att det är något där inne i magen i allra högsta grad men det är fortfarande svårt att förstå . svårt att föreställa sig hur allt kommer vara efter förlossningen, eller så vågar jag inte täka så långt, tänk om något går fel? Jag är livrädd över att det ska gå galet, att hon blir sjuk där inne i magen eller att det ska hända något vid förlossningen. Jag har aldrig varit med om maken till oro! Jag har aldrg varit den oroliga typen, nu går jag och hetsar upp mig för allt, en hysterisk människa som själv hade stört mig på om jag hade träffat mig själv!

Och nu har jag börjat tänka på förlossningen , hur kommer den vara för mig? det är ju olika för alla och jag kommer ju ändå inte i min vildaste fantasi förstå hur det kommer kännas om någon skulle försöka förklara det för mig...
Jag har nog vart fall bestämt mig för att jag vill försöka föda i vatten , och utan bedövning, sen kommer det kanske inte alls bli som jag har tänkt mig och att jag kommer skrika efter både ryggmärgsbedövning och hela drogsortimentet när jag väl kommer in haha, men jag hoppas inte det.

Magen vecka 27

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0