8 dagar kvar-Noll koll!!


japp då vart det 8 dagar kvar till bf...och nu ÄR det MYCKET!
shit , flytta färdigt och flyttstäda
familjen kommer upp till helgen
fixa spis och kylskåp till lägenheten annars kan vi inte flytta in.
hyra en flyttbil från stockholm till oslo, så vi får våra grejer, lätt att göra när alla uthyrningsfirmor har stängt över helgen!!! morr! ska ha bilen från tisdag till onsdag!
bebis kan besämma sig för att komma när vi minst anar det , allt från nu till två veckor efter bf'
jag har INTE packat klart väskan till bb!

Känner mig lite konstig idag med, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, kan vara det konstiga vädret dock..

Var hos läkaren idag, Bebis hade inte fixerat sig dock...men annars verkade allt vara som det skulle , fast nu tyckte han att jag var bra stor haha, nu väger jag 84kg!!!!! inte kloookt!
Läkaren bokade en ny tid till mig om en vecka men han hoppades att han skulle slippa se mig då haha han hoppas på att jag har fött då med andra ord ... shit nu lever jag verkligen i förnekelse , hur mycket jag än försöker förbereda mig mentalt på att jag ska föda barn så går det inte in , vill bara att det ska sätta igång på ett sätt så jag slipper gå och vara nervös ..:P


Gör mig glad
Postat av: Susse

Wow! Du är verkligen gravid! :) Önskar dig all LYCKA TILL! kram kram kraam

2010-06-20 @ 00:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0