23 dagar kvar- vad är sömn? GravidGnäll!


Ja nu håller jag på att förlora fattningen , har gått fem dygn och ja har bara fått sova max 3 tim åt gången förstår inte,  min kropp måste ju vara helt slut liksom, jag har gått upp tidigt och hittat på saker, varit igång och rört på mig mer än någonsin under graviditeten men ändå nej, det kryper i kroppen , gör ont på alla möjliga ställen, måste vända på mig hela tiden , har jag väl slummrat till ja då vaknar jag efter en stund av att jag såklart måste kissa och det värker i hela magen och ryggen och så börjar det om....suck...i natt var det droppen, rickard har jobbat sent ganska mycket nu så jag får liksom ingen ro i kroppen , kommer han hem då vaknar jag och sen är det kört, så kan jag inte sova så somnar ju han såklart jätt gott! kul! då känner man sig inte lite ensam då...

hade värsta utbrottet i natt och det har varat heeela dagen, tårarna har sprutat i omgångar heeela natten och heeela dagen , jätte trött och har haft en såndär riktig molande värk i svanken hela dagen och då kan jag ju inte göra det jag vill göra, tycker hel min lägenhet är äcklig och vill bara städa igenom den, torka golven så det luktar gott överallt och damma , damsuga mattan och framför allt röja i hallen och tokstäda där!! jag vill jag vil jag vill!!!!! vet att det nog inte behävs ientligen men jag har bara accepterat att detta är en av mina gravidnojjor, tycker allt känns äckligt efter 3 dagar och jag ser minsta damkorn och fläck suck....

Träffade Tora i onsdags och det var sjukt trevligt ! skönt att träffa en annan gravid människa som fattar vad man gnäller om :P det var välldans välbehövligt så tack för en mysig dag Tora! hoppas du blir väl omhändertagen av svärmor i helgen!

Ja just det ja, vi har faktiskt ÄNTLIGEN fått en LÄGENHET!!!!
wiiiiiiiie! vi är jätte nöjda och super glada! så skööönt! nu slipper vi ha ångest över det , skrev kontrakt i tisdags, men jag har inte fattat det än , jag har blivit trög sen jag blev gravid, fattar i regel ingenting hälften av tiden haha

Imorgon åker jag hem till min mor! lillebror ska döpas, morfar fyller 70 , detta är sista chansen jag har attåka hem och mysa riktigt innan bebis kommer, om hon inte kommer för tidigt när jag är där nere, det får vi verkligen inte hoppas, rickard kan inte följa med ner. Ska inhandla de sista bebissakerna, ta hand om mig själv, äta gott och kanske få någon dag på stranden till och med, och umgås med familjen , fast det kommer ju inte va hela familjen utan rickard , riktigt trist att älsklingen måste jobba och inte kan åka med mig :(....

men men nu ska jag försöka sova , ska upp tidigt i morgon , och har inte packat än , rickard ska hjälpa mig när han kommer hem sa han , har riktigt ont i svanken så jag pallar inte böja mig och ha mig ...

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0