2 dagar kvar-2 DAGAR KVAR!!!!!???


har jag kommit såhär långt?
hur gick det till?
och när ska allt börja??!!!

jag har värkar från och till på dagarna , och nu är jag mer eller mindre fastspikad i hemmet, jag har så ooont överallt och svullen som en vattenbalong!
kan inte ens städa längre!!! frustrerande värre eftersom jag är besatt!

börjar bli fruktansvärt rastlös känner jag, och en riktig bitch desutom , nej jag skojar inte, vilka fula små tankar jag hade idag när jag som en snigel kröp sakta men säkert till coop för att handla, ALLA jag mötte eller gick förbi eller bara såg tänkte jag något elakt om , inga snälla saker alls, va bara irriterad på att de tog upp mitt synfält och så tyckte jag att alla var i vägen...japp en riktigt höggravid bitch har jag varit idag, men det kan jag få vara tycker jag, känns som om jag ska få vara gravid i all evighet, och är dömd till att flåsa och svettas och inte kunna ta på mig skorna själv i all evighet!! näääää! nu får hon komma ut!!!

jag är livrädd men jag är så frustrerad över att ALLT gör ONT, är nog bra att allt blir jobbigt i slutet av graviditeten annars skulle väl ingen våga föda barn haha.

I morgon kommer mor , styvfar och småbröderna, myspys, ska äta midsommarmat och sen ska vi flytta, färdigt på lördag, ska bli skönt, kanske ska bära en och annan kasse med saker så förlossningen kanske sätter igång.
jag sa till rikard förra veckan att om hon inte har kommit ut efter helgen så får vi hekt enkelt prova färdknäppen två gånger om dagen tills det sätter igång :P (färdknäppen kallas det när man använder sex för att få igång det hela, det sägs att det kan funka ibland men det finns inga direkta bevis) då kläcker min underbara man att ja det passar bra , jag är ledig i helgen! :P haha precis som om han bokade in en fika med en kompis, snacka om romantiskt, haade jag föreslagit att spendera en hel helg i sängen för nio månader sen hade hans reaktion vart en helt annan det kan jag lova :P vete fan hur det ska gå till bara, man gick från smidig dansös till strandad val , inte såååå smidig längre , kan ju knappt vända mig från höger till vänster sida när jag ska sova , hur fasen ska det då fungera att ha sex?
Ja skam den som ger sig heter det ju , :P

näää nu blev det flum av allt ihop ,men mitt huvud är en ända röra för tillfället :P




Gör mig glad
Postat av: Micha

Ja du gumman, tänka sig att hon kommer ut snart :) skönt att bli lite lättare snart!!! Haha va söta ni är, vi får väl se om ni måste ha sex då!! :p saknar dig

2010-06-26 @ 17:01:09
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0