0 dagar kvar-BF!



jahaaaaa idag är dagen D och ingen bebis än, men jag tror den berömda slemproppen har släppt, och det är ju ett bra sign, sen har jag riktigt osköna förvärkar ajajaj känns som om hela ryggen ska explodera emellanåt....är mitt i flytten nu och känner att jag har varken tid att vara nervös eller ens tänka på förlossningen , hela familjen är här och hjälper till så det känns tryggt men vill ju bli klar innan det kommer någon bebis ...ingen rast och ingen ro..men jag är lyckligt lottad som har en fantastiskt familj och en fantastisk underbar man som ställer upp och kämpar på för kung och fosterland så vi ska bli klara så fort som möjligt ! =)

Jag borde vara livrädd , det var jag för bara någon dag sen men med såhär mycket att göra och stå i så kommer jag nog inte fatta vad som händer förrän jag ligger på förlossningen haha min gulliga läkare sa att om det inte hänt något på fredag så ska han skicka in mig så jag får boka tid för igångsättning med en gång , han bokade in mig som sista patien för om jag har fött innan fredag så får han en tidig helg haha

nä fy vill inte tänka på förlossningar då blir jag nervös, nu ska jag fortsätta h¨lla mig sysselsatt  med flytt och familj , får se om det hänt något nästa gång jag kikar in i bloggen .

Gör mig glad
Postat av: Micha

Haha vilken läkare du har fått :)

Skönt att ha din familj där!

Hoppas du hinner flytta klart o så innan hon tittar ut :)

Puss

2010-06-27 @ 09:39:23
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/
Postat av: Ida H

åååååh marlene! lycka till med allt! jag tänker på dig nu i dagarna.. Vi får ta en fika igen när det finns tid, lust och ork. Jag tycker iaf att det var jättemysigt så det ska vi göra om :) stor kraaam

2010-06-27 @ 13:21:42
Postat av: Tora

ååh jag hoppas du fått din lilla tjej nu!

Jag tänker på dig vännen! :D

2010-06-28 @ 12:34:18
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0