Ledig fredag!


så skönt att vara ledig idag, men dock så snöar det här i jessheim som vanligt, lite sol och fint väder kan man ju bara glömma när man väl har tid och ork att promenera lite, vaknade av att mamma ringde, och fick höra nya lillebror =) han gnydde så sött, längtar tills man kan få ledigt så man kan åka hem å titta!
Det blev en liten kille ändå, jag och mamma konstaterade att det var bra att vi inte behövde slåss om flick kläderna längre, de kläderna som jag hade när jag var liten kan jag ju ta nu =) om inte de ynka 20% stämmer så det är en pojke ändå :P ska på ultraljud på onsdag då kanske man får veta säkert, om mannen här vill det såklart. just nu har jag en sovande katt på höger sida och en snarkande man på vänstra, ända sättet att väcka den på vänstra sidan är att sticka en kaffekopp under näsan på honom , han e en riktig kaffenörd,lite vuxenpoäng på den tycker jag.

jag är vaken och bebisen är också vaken, hon sparkar och tumlar runt där inne som bare den , både igår kväll och hela morgonen idag har jag kännt att det händer grejer, underbart =)
längtar verkligen tills onsdag, jag vill ju vet att allt är bra och hur länge till jag får jobba innan jag får ledigt, mitt jobb fyller de kriterier som finns för att jag kanske får lov att sluta jobba lite tidigare eftersom det är stressigt och jag står upp hela dagarna, det är mycket stå framåtlutad , och man står helt själv i timmar i sträck så det är lite jobbigt när man blir hungrig eller måste kissa, men vi får se,  och sen vill jag ju träffa barnmorskan såklart, hoppas hon är glad och trevlig, vill inte ha någon sur tant :P, kan ju hålla tummarna för att hon är svensk också, finns ju en liten chans , inom sjukvården finns det välldigt mycket svenskar i norge

Gör mig glad
Postat av: Lena

Vad har du för mobilnummer?!

2010-01-29 @ 12:34:23
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0