jag kunde inte låta bli...

Hittade denna sidan och kunnde inte låt bli att handla liiiite




kanske tog en tråkig färg men jag spiller alltid så svart är ett säkert kort ;P





till när jag blir riktigt fet :P



sen hittade jag denna jackan och blev kär , jag har ju aldrig gillat rosa , men nu har jag helt plötsligt fått smak för det, eller svart och rosa rättare sagt förr var det ju bara svart :P
måste vara alla bebis saker som spökar :)


Allt detta och mycket mer finns på www.Mammashop.se

Gör mig glad
Postat av: Lena

Var det du som skrev en anonym kommentar i min blogg? :)

Vad mysigt att handla mammakläder!

2010-01-27 @ 12:57:49
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0