liten uppdatering

I vecka 13 var vi på ultraljud och så fick vi verkligen se att det faktiskt var en liten bebis där inne, rickard fick sin egen skärm att titta på *nöjd* :P
det var så konstigt att se, bebisen rörde på sig, vred och vände och ville inte riktigt vara med när läkaren tryckte på magen , privatkliniken jag gick till hade bra utrustning så bilderna jag fick blev riktigt bra och han kunde konstatera att med 80% säkerhet var den en liten tjej där inne , efteråt fick jag säga tröstande till rickard att tjejer också kunnde spela fotboll haha, han var så stensäker på att det var en kille , men han kan ju fortfarande ha rätt med 20% :P





såhär stor var min mage i vecka 17
och fetare ska man bli, ;P




Den 22/1 altså i vecka 18 Kännde vi sparkar från lille bebben båda två för första gången , jag hade kännt lite innan men då hade ju inte rickard kunna känna någonting utifrån så han blev jätte glad över att han äntligen fick vara med lite :P, det känns så skumt när det är något som petar på en innifrån =), jätte häftig kännsla, känns lite som när man lägger fingret på ett elstaket med svag ström , en liten stöt fast på ett bra sätt =).










Gör mig glad
Postat av: Lena

Ååå vad mysigt med sparkar! :P

Vill också känna...



Tänk vad tjock du kommer bli haha ;)

2010-01-28 @ 07:56:03
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0