vart tog kondisen vägen?



alltså dessa krämpor!
nu känns det som om det kommer bli en låååååång graviditet :P
jag pustar, stånkar, drar efter andan , till och med när jag ligger ner! hittar INGA bekväma ställningar att sova i, det kryper i benen som om jag hade en hel myrstack i dem , ibland håller jag på att bli tokig på det! Ryggen värker! Så fort jag äter kryper maten tillbaka upp i halsen på mig och stannar där , mysgt! och det hugger som fan i nedre delen av bukmusklerna när jag ställer mig upp, eller där mina bukmuskler BRUKADE sitta där är ju numera bara en stor kula!

Jag trodde ju inte att jag skulle få problem nu såhär tidigt, höften förstårjag ju men att gå runt och vara andfådd så fort man rör sig det trodde jag skulle komma i vecka 30-40 när man ska vara så kallad höggravid men jag är ju bara i vecka 22! jag är ju inte så stor ens en gång , jag är faktiskt ganska liten om magen så så många extrakilon har jag inte att skylla mitt pustande på.

Det är underbart att vara gravid på alla sätt och vis men ibland måste man bara få klaga lite när man känner sig 20 kilo tyngre och 40 år äldre :P

Gör mig glad
Postat av: Lena

Klaga på bara! Då känns det nog lite bättre efteråt.

Men jag kan ju "glädja" dig med att det inte blir lättare ju tjockare du blir ;)

2010-02-24 @ 15:46:39
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0