Lycka!

Idag fick jag en sjukskrivning på 50%, det ska bli så skönt att slippa gå runt och tänka på att det kommer göra ont varje dag. Skönt att man får jobba 50 % så man har något att göra också, det är ändå 20 veckor kvar , gå hemma här i denna lägenheten så länge innan skulle nog vara jobbigt det också, får se om 6 veckor, om jag känner att det inte går ändå får jag en 100% sjukskrivning fram till tre veckor innan födsel då jag måste börja ta ut föräldrapengar.

Sen fick jag jättefina bilder på lilla älsklingen, helt fantastiskt att det går att ta sånna tydliga bilder.
Hon mår jättebra inne i magen =) fick vi bekräftat för andra gången på två veckor men det kan man ju inte höra för många gånger.



Gör mig glad
Postat av: Micha

Vilka fantastika bilder!

2010-02-10 @ 10:41:32
URL: http://michahatfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0