Lördag


idag har jag haft det riktigt skönt, provat nya matstället uppr i jessheim och maten var faktiskt riktigt god där, man fick vänta lite länge på maten kanske , men när vi väl fick in den så blev man ju inte besviken så det fick helt klart godkännt.

så jag och carro hade en riktigt myseftermiddag, och idag provade jag att dricka kaffe igen , och det var nästan gott , men lilla ninjankid har inte varit still sen dess så jag tror någon har fått en koffeinkick där inne...
tror jag ska hålla mig borta från kaffe ändå för hon e pigg som hon är utan koffein det lilla pyret, idag vaknade jag av sparkarna, då väckte jag rickard sen låg vi och pratade med magen och myste i sängen
jag har läst att det är viktigt att prata med sin bebis även om den inte är född än, hon fattar ju inte vad vi säger men hon känner igen våra röster, det är så häftigt att det är så!

Nu sitter jag å väntar på att rickard ska komma hem , vi ska laga lite mat och baka muffins :P köpte nämligen muffinsformar på åhlens idag, har hittat ett mumsigt recept på allt om mat som jag ska prova, och det går inte utan formar för då blir det bara platt, har redan provat haha.



Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0