Fredag den 13!

aj aj dåligt datum :P så jag borjar dage med att säga peppar peppar ta i trä:P
ja jag är lite skrockfull det kan jag erkänna.

igår fick jag ett samtal från andra sidan jorden ! det var bella och ida som ringde , jag blev så glad! jag saknar dom jätte jätte mycket , dom ringde å skrek att dom skulle komma hem nu istället för i mars! nu längtar jag så jag spricker, vill ju höra om allt dom har hittat på borta i asien, eftersom jag inte kunde följa med så får man nöja sig med historier istället men det duger lika bra för mig =).

nu ska jag å min älskling gå ut i det fina vädret och ta en fika innan jag börjar jobba klockan 17.00
nu har ninjakid vaknat också känner jag så det ska bli skönt att röra på sig lite ! =)

Gör mig glad
Postat av: Lizette

Hmmm, men Maja.... Jag vet nt hur datum och sådant fungerar uppe i Norge, men här är det bara fredagen den 12 :P Saknar dej bajb!! Puss o kram

2010-02-12 @ 22:38:21
URL: http://lizziefaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0