1 år med dig! <3



Kan inte fatta att det har gått ett helt år med rickard , det är helt sjukt vad tiden går fort!
kommer ihåg när jag tyckte att han bara var en kaxig stockholmstyp som jag aaabslout inte var intresserad av...

haha tjii fick jag , han lyckades på något sätt , hur det vet jag inte, antar att jag var den som blev överlistad tillslut :P innan jag visste ordet av ville jag inte gå hem , och det gjorde jag inte heller, inte ens för att hämta kläder :P jag använde hans haha.

allting känndes så naturligt helt plötsligt som om jag alltid hade varit i närheten av honom och inte gjort annat , alla tvivel och allt kringflackande var över, jag hade kommit hem, precis så känndes det, att komma hem...

Nu sitter jag här med en underbar liten bebis i magen och en underbar människa som jag känner så otroligt mycket för och älskar så högt!
jag är så lycklig och ångrar ingenting , jag trivs med livet även om det inte blev som jag hade tänkt mig, det blev bättre än så..

Älskar dig Rickard <3 nu och alltid <3


Gör mig glad
Postat av: Lena

naaaw nu fick jag lite tårar i ögonen! Jag är så glad för din skull! För eran skull! Pussa bebis i magen från mig ;)

2010-02-17 @ 13:03:15
URL: http://lenahell.blogg.se/
Postat av: Lena

just det ja, jag vill se mer MAGBILDER ;)

2010-02-17 @ 14:17:36
URL: http://lenahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0