JULSTRESS!!!

japp nu är jag SUPER stressad!, varför skriva i bloggen undrar ni kanske då och det undrar jag med men jag måste liksom sitta ner i tio minuter och stressa av , det finns fortfarande tid det är bara jag som stressar bara för att, tänk om jag glömmer något, tänk om det börjar snöa, tänk om spisen början brinna när vi är borta etc etc, det går över snart ..hoppas jag!
Om två timmar ska vi äntligen vara påväg till stockholm och sen vidare till fjällen för julfirande! woho!
Tänk att det är Novalies första jul, herregud, det är så stort!

Denna veckan har det varit full rulle, vi har varit i oslo och fikat med Tora och lilla Viggo, det var supermysigt!  Jag fick tydligen Tora att shoppa lite :P jag kan inte hjälpa att jag har den effekten på folk , jag hoppas att din plånbok förlåter mig en vacker dag haha

Så har vi umgåtts en hel del med Malin och Ilian och vi har bara myst runt och slappat, så fruktansvärt behövligt i denna julnojjan, tack för sällskapet denna veckan!
Vi har fikat (en massa) hehe, tränat nada! fyfy!
men det är faktiskt JUL, efter jul blir det andra bullar, eller inga bullar?
Novalie fick ett jätte sött armband av Ilian i julklapp, det är jätte fint!

Så har ju gudmor bella varit här en sväng såklart, vi gjorde världens ostigaste potatisgratäng!
Men så jävla gott! nomnom!

Julklappen från Novalie till oss är att hon nu har börjat suga riktigt på tummen, och det ser ju så gulligt ut! Innan har hon ju bara tuggat på den, jag hoppas dock att hon inte blir ett tumme barn för det är så svårt att vänja dom av med sen när de blir äldre, hon har ju nappen också =)

Nej nu ska jag sätta fart , God jul och gott nytt år från oss!



Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0