Got nytt år!

Jag hittade precis Rikars mobil i den nytvättade tvätten! Vilken stil att avsluta året på haha måste jag nämna att det var han som skulle vara duktig och dra på en tvätt innan han sprang till jobbet haha
Årets sista klant-pris går till världens bästa sambo och pappa Rikard!



Jag tänker inte göra någon årssammanfattning, sen jag fick Novalie tycker jag att jag inte har något minne om vad som hände innan förlossningen :P
Jag vet bara att jag satt precis såhär, ensam i lägenheten för exakt ett år sedan också, skilnnaden är att då var jag gravid, bodde i en annan lägenhet, tv boxen funkade (den har precis lägligt lagt av!!!!!!) och jag hade katt! Annars är det samma, rikard jobbar på nyår för att slippa jobba julen, men jobbar man med det han jobbar med så får man gilla läget!
Då satt jag och funderade på hur allt skulle bli med den lilla bebisen och hur det skulle vara att föda barn och en massa andra grejor snurrade runt i huvudet, ett år senare sitter jag här när jag har upplevt det jag satt och funderade på och är bara helt slut i kroppen efter att ha nattat en liten underbar vacker människa som inte ville sova att jag inte minns någontingfrån varken igår eller tidigare idag, jag vet bara att jag är lycklig, trotts en del problem jag har med mig själv, är jag i grund och botten lycklig och vem kan begära mera?!

Så ingen klyshig summering av det gånga året av mig , nu säger jag hejdå till ett omtummlande härligt händelserikt år utan att ens orka bli sentimental och säger hej till ett nytt år och hoppas det kommer bära med sig en hel natts sömn och underbara dagar med de som betyder mest !(och helst en vältränad kropp, gärna i storlek 36!)

GOTT NYTT ÅR!

Gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0